laupäev, 29. november 2008

laupäeva hommikuti

.... tõusen mina ikka nõmedalt vara. ja iga kord on põhjus ka. ja alati ma proovin nii teha oma asju, et ikka tsuti kauem tudida saaks, aga viimastel nädalatel pole see ikka üldse välja tulnud. eelmisel laubal samal ajal istusin ma juba lennujaamas silmad krõllis 25hsest ärkvel olekust. ja täna jälle. peab minema kokku saama ja siis soome laeva peale. aga homme hommikul pean jälle varavara pärast jouni pidu ennast kohe jälle tagasi eestisse tagasi võttele orgunnima. aga noh. ehk siis saab esmaba hommikul magada?

aga eile õhtul oli tarvis käia pöffi avapeol ja kuulata tutvate muljeid avafilmist, mida kindlasti vaatama on tarvis minna, veenduda selles, kuidas mõned mitteigapäev nähtavad inimesed võivad meele juba heaks teha. ja samas ka selles, kuidas mõned inimesed suudavad mus puhtalt enda kohal olekuga paanika tekitada. järgmine kord läheb paremini.:) ma loodan, et ma näen ikka mõningaid filme kah. eelmisel aastal nägin tervelt 2t filmi, aga nad olid mõlemad jube head.

3 kommentaari:

Laura ütles ...

mina sind küll seal peol ei näinud..

eveliin ütles ...

ma sind ka ei näind! käisid seal? mercados?

Laura ütles ...

käisin seal..mercados..

eXTReMe Tracker