kolmapäev, 3. detsember 2008

kolmapäeva hommikul

käisin eile õhtul kosmoses il divot vaatamas. oli üks jube hea film. peaks veel korra vaatama, siis saaks ehk kogu loo irooniale pihta.

eile oli surnud päev - esmaspäeva õhtu kella poole 10st kuni hommikul kella 6ni olin ma meiel lõpupeol Köögis Pikal tänaval. See oli nüüd esimene kord kui ma sain nii magada, et mul ei olnud äratuskella. Ja magasin kella 14ni. siis sain aru, et pole mõtet ülepingutada ja otsustasin et mul on doingnothing day. täna on see asjalik olemise päev. ja olengi asjalik. peab muidugi kavast vaatama, mida siis täna võiks vaatama minna;)

esmaspäeval vaatasin ka klassi filmi lõpuks ära. ja arvan, et seda enam kunagi uuesti ei vaata. oli õõvastav. tekkis samasugune tunne nagu dbc pierre'i little god of texas raamatut lugedes.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker