pühapäev, 23. november 2008

vaikus.

olen siin yhes teises riigis hallide ja kuldsete seintega toas voodis teki all ja ärkan. vaikselt vaikselt.

sellest milline hullus enne siia j6udmist oli ma ei taha isegi m6elda. esimene lumi, mida ma tavaliselt vägaväga armastan tähendas sel aastal minu jaoks lihtsat tohutult pikki närvesöövaid autos6ite suvekummidega...

neljapäeval filmisime saaremaal tohutu pika päeva, reede öösel tallinnas, eile pärast v6tte l6ppu saingi auto ära anda, dushi all käia ja lennujaama minna. lennujaamas jäin ma muidugi magama. siis helistas ville, et mind igaks juhuks tsekkida, sest ma rääkisin juba hommikul väga segast juttu. hästi tegi, sest lennukisse mineku värava nrit oli muudetud ja lennuki väljumiseni ainult 20 mintsa aega. viimane inimene, keda nad ootasid olingi mina.

------------------------------------------------------------------


ja nüüd jälle istun ma lennujaamas juba mitumitu tundi, et tagasi Tallinna tulla, aga kuna kogu lumi, mis eelmisel aastal tulemata jäi otsustas nüüd maha tulla, siis pole kellelgi õrna aimugi, millal ma siit tulema saan.

loengi siis nii kaua pelevini arve ja kuulan coldplay kõigekõige uuemat plaati. eksole.


Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker