neljapäev, 27. november 2008

peavalu päev

mul on üldiselt ikka nii, et kui saabub suur pingelangus, siis sellest välja tulek on alati jube keeruline. eriti see, et ma peaks jälle hommikuti normaalsel ajal ärkama. sellepärast ma lepingi aeg ajalt villega kokku, et ta mulle hommikul vara helistaks, sest ta ärkab alati nagunii mingitel müstilistel aegadel. täna hommikul pidi ka helistama. aga ei helistanudki. ja siis ma magasin südamerahus 2 h kauem kui lubatud ja siis kui ma viimaks kissa kõne peale silmad lahti tegin olin juba jube kiire. ja peavalu juba vaikselt võttis tuure üles. poole päeva pealt sain omale järjekordse auto, mida kasutada. ainuke vahe on see, et see siis nüüd on üle pika ajal manuaalkäigukastiga. ülejäänud osa päevast tekitasin siis liiklusohtlikke olukordi, sest ma olin täiesti ära unustanud, kuidas sellisega sõitmine käib.

ja nüüd muudkui tuikab. hurjuhh.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker