pühapäev, 25. november 2007

manque

sarah kane'i ma väga armastan ja imetlen. teda lugedes meenub aga alati millegi pärast veebruarikuu bordoos. praegu teeks kõik, et saaks sinna kohe minna.... ilmselt peab. see polegi bordoo, mida ma igatsen. see on prantsusmaa. see keel. see elu. see olek.


mari-helen küsis eile, miks ma hiina keelt õppima läksin. ja tegelikult ma ei tea.

mu sohva haiseb, sest kerstin ajas sinna oma joogi ümber. hurjuhh.

jah.

ja midagi selleks, mida teha kui ootamatud külalised tulevad - maailma kiireim kook.

punkt.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ema sul on ootamatu külaline. ootamatud soovid oodatud külalistelt pigem, ei?

eveliin ütles ...

oodatud külalised ootamatute soovidega. njah. enda külaliste kohta polnd ma miskit seal öelnud.

te olite ikka väga oodatud, kas tead:P

Anonüümne ütles ...

jaa. kui sus peitub ka väike kriminaalne geen, saaks sust hea martha stewarti asendaja :P

aga mis ma ütlesin, et kerstin pissis sinna, sest viin ju ei haiseks. :P

oli tore ja poleks vast pidanud krahli ronima, sest teil kiskus vast jälle põnevaks ja krahl oli same old same old.

eXTReMe Tracker