esmaspäev, 19. november 2007

filmimeistrite riietusest

transpordi evelin: "kas filmimeestel on ka siis oma poed nagu surfaritel või matkajatel?"

režissöör asko: "ei nad kasutavad spordipoode."

.................................................................

pärast korduvaid heatahtlikke pahandamisi ja oma hääle ära külmutamist tegelesin ma lõpuks sel nädalavahetusel enese varustamiseks võtteperioodi ajaks. riietuse suhtes. kuna sel ajal ma umbes vähemalt 12 h päevas õues veedan ja see pole teps mitte suvi ja ma olin vähemalt 2 korda end juba peaaegu haigeks külmetanud, siis on mul nüüd esikus paar -32le vastu pidavaid saapaid, suusajope ja suusapüksid. vaatame siis. villased sokid on ka.

muidu võtab tõesti külm ära. nagu ma selle pildi peal olen. nina külmast sinine.


Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker