neljapäev, 15. november 2007

how do you pronounce "evelin" in estonian?

oma hüpertihedas päevaplaanis liigun ma vahel harva hektiliselt, kui mulle piisavalt pinda käia ka kodu-kool-töö-trenn marsruudi väliselt.

täna käisin selle aasta EBSi erasmuslaste mingil pisikräul, kus prantslased kokkasid. mmmmmmmmmm:):):)

see eellugu on juba naljakas. arthuriga kohtusime me bordauxis cambridge pubis, kus tema jõi ja mina töötasin. pärast seda kui ta mingil põhjusel teada sai, et ma eestist olen, andsin ma talle oma eesti nri. ja mõni aeg tagasi ta helistas mulle. pühaba õhtul otsustasin siis enese suurest masendusedepressioonijaenesehaletsusehunnikust välja tõmbamiseks temaga kohtumist mitte üle lasta ja läksin kompressorisse, kus oli veel 4 prantslast! juba see õhkkkond.... oojaaa. hästi tegin. nojaa ja kui ta esmaba mulle siis smsi saatis, et kas ma tahaks õhtusöögile neile tulla ja mul kõik meie bordoo õhtusöökide pildid silme eeest läbi jooksid vastasin mõttes automaatselt jah ja pärast saatsin talle smsi ka.

kuna tlns lõpetatakse alkomüük ebaausalt vara siis olingi täna õhtul suur kalevi kadrioru kommikarp näpus nende korteriukse taga jaa.....!!!

kui see ei ole cheating, siis ma ei tea, mis on.... see on nagu nende erasmusest endale tükikese varastamine.

no ja sellest ma parem üldse ei räägi, millist furoori ma seal ainukese eestlasena tekitasin;)

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker