pühapäev, 28. detsember 2008

jube äge.

ma pole vist tartus nii kaua järjest olnud alates sest ajast kui ma kolisin umbes 3 aastat tagasi kodust ära. täna siis saab nädal. seda siin olekut. ja täna ma lähen tallinna tagasi. aga ausalt jube äge oli siin see nädal. lugeda ja magada ja süüa ja üldse mitte tavalist jõulutoitu teha. vanu koolikaaslasi näha jube suurtes kogustes, tartus poppides kohtades käia, liina ja massoga chillida... jaajaaaa. tartu on ikka jube mõnus. aga nüüd tuleb jälle asjalikuks hakata, tallinnas juba jube palju asju ees ootamas. my quest for the perfect desert continues. ja mannerheimi kamm. ja siis võiks ju ennast tsuti pingutada, et raha ka teenida võimalikult palju jaanuarikuus. siiani olen ikka kasutanud celtxi ja ep schedulingi trialit, aga nüüd toob mulle ameerika jõuluvana ep schedulingi ja budgetingi academic versioonid, st. ei pea koguaeg põdema, et äkki nüüd saabki kohe see prooviaeg otsa ja siis ei saa tehtud tööd millegagi avada. ohjaaa. nu ja siis tuleb ju nadježda ülevaadata ja tema pasta carbonara tegemise skille testida, sest teda näeb ju siin aint 2 korda aastas;)

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker