teisipäev, 16. detsember 2008

ai laik

..... pelevini arvud. oli ikka jube hea raamat

..... david lynchi raamat. ausõna. pean selle endale saama:)

..... pikad kamspunid

..... minu äratuskell a ka kallim

..... lollakad seriaalid taustal

..... see, et ma ei lase jaanuari alguses kohe jalga. hea on teada:) natuke normaalset elu:)

..... kudumine

..... peapaelad

..... brita veekann

..... minu esimesed piparkoogid - ostsin taignarulli ja piparkoogi vormid

..... unistuste täitumine

..... narmakleidid

..... twilight

..... talv


ja endiselt see reklaam. ja see on muuseas parim HD versioon, mis ma sellest näinud olen.

1 kommentaar:

eliis ütles ...

Nii pikka versiooni sellest pole enne näinudki.. Aga lugu oli pikka aega üks lemmikuid:D Iseenesest reklaamina oma eeskärki ta väga ei täitnud.. sain üsna hiljuti teada, et Sony reklaam on:P

eXTReMe Tracker