pühapäev, 15. veebruar 2009

pühaba hommikune

vaatasin eile selliseid filme nagu zeitgeist ja zeitgeist addentum ...... üheltpoolt järjekordsed nn konspiratsiooniteooria filmid, kuid kui neid piidavalt kriitilise meelega vaadata ja kõike kohe mitte täieliku tõe pähe võtta, siis igatahes on need filmid väärt vaatamist - avardab silmaringi kohe kindlasti. Mulle istuvad sellised filmid ja raamatud - mulle meeldis ka da vinci kood ja inglid ja deemonid just sellepärast, et ma lisaks põnevale lugemisele sain ka palju teada... St. soovitan kohe kindlasti.


neljapäeva pärastlõunal tuli üks jube hea uudis - MAIA workshopide korraldajad valisid mind selle aasta osalejate hulka. Minu jaoks see tähendab esimest korda elus mingit filmialast haridust. Noh ja muidugi on tore see, et on suur võimalus, et euroopa liit mulle sellest enamuse ka kinni maksab. Aga ülekõige kift on näha teisi endasuguseid algajaid tüüpe, kes kindlasti teevad sarnaseid vigu, etc.


ja kuna ma oma blogis ei ole veel jõudnud oma uut telefoni kiita, siis pean ma seda kindlasti tegema. Tõesti - mul pole veel kunagi niii head telefoni olnud. ta on minu arvutiga kõik asjad ära sünkroniseerinud ja kogu see kalendri asi töötab okeilt, tal on läheb wifi võrkudesse ja täiesti reaalselt on võimalik rahulikult netis surfata(mida ma tegin neljaba kui mu mäki üks mälupesa töö lõpetas ja enam pilti ette ei võtnud). meile loeb ta ka normaalselt ja attachmente avab ka. ja minu viimane saavutus on see, et ma downloadisin skype oma telefoni - sellega on välismaale ikka märksa odavam kõnesid teha. skypega telefonis helistamisele pean maksma kohaliku kõne hinna (mul 75 senti minut) pluss siis skype krediidi - aga ikkagi kordades odavam kui muidu seda telefonilt teha.... muidugi kui arvuti on olemas, saab selle 70 sendi asja skippida. Aga kui ei ole, siis tundub see küll mulle ikkka uskumatult lahedana:)

aga aprillis lähen ma ju 2 nädalaks teisele poole maakera - olen vist kogu neti läbi guugeldanud ja lonely planeti ribadeks lugenud, sest ma nii väga ootan seda. Eile öösel peolt koju tulles leidsin ühe toreda eestlaste blogi, kes on vist ümbermaailma reisil ja väisasid ka singapuri.... igatahes... ma arvan, et see reis saab nii põnev olema, et mul polegi ühtegi nii põnevat reisi veel siiani olnud. no ja siis professionaalsest kretinismist tean, NYU Tisch collegeil on singapuris ka filmidepartment ja samal ajal on neil toimumas mingi workshop..... ehk õnnestuks vähemalt ühes loengus kuulamas käia? mäletan kuidas ma paaril korral marianne loengutes pariisis käisin ja see oli ikka eye opening experience. mari ja janek on ameerika reisil, lahe on lugeda neid reisikirju ja siis mõelda, et varsti(st. aprilli algul) saan ise samasuguseid kirjutada....

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kallimalli! me ikak näeme kui me tagasi ja sa veel minemata? Onjo?

eveliin ütles ...

jaaa! ma lähen alles 30. märts! Aga muidu tundub märts üsna töine kuu olevat!

eXTReMe Tracker