pühapäev, 1. veebruar 2009

muutuste kuu

täna on veebruari esimene päev. ja alates tänases kuni veebriari lõpuni praktiseerin mina kahte uut harjumust:

1. "ei viitsi/pärast teen" kaob minu sõnavarast ära. ebameeldivad asjad tuleb ära teha kohe, siis saab pärast rohkem chillida/raamatuid lugeda/ujumas käia/filme vaadata/chillida

2. söön vähematl 3 korda päevas, neist kolmest 2 on kindlasti soojad söögid. Viimasel ajal on mul tekkinud mingi tobe harjumus lõuna vahele jätta ja siis olen ma kella 5ks tige nagu herilane ja kella 7 ajal ei soovita ma kellelegi minust midagi tahta. Aga tuleb aega söömiseks leida. läheb tuju minul paremaks, läheb samm kergemaks ja inimesed sõbralikumaks.

;)


3 kommentaari:

Laura ütles ...

kas kolmas muutus on see pilt?

eveliin ütles ...

nope, minu pepu on ikka sama paks kui enne, aga kliki selle peale ja siis jõuad sinna, kus teised ka ennast muudavad!

Laura ütles ...

aga see tätokas:P ?

eXTReMe Tracker