neljapäev, 5. veebruar 2009

2009 ruulib. täiega.

et siis. olen jaanuaris juba kahe suure asjaga hakkama saanud:

1. mustfilm.com meid on kaheksa ja see oli parim viis asjad kokku koondada. meil on kõige lahedam ja kannatlikum raamatupidaja ja sellest kogemusest olen juba seda õppinud, et tegevjuhiks mõnes firmas ma kindlasti saada ei taha. ja paari nädalaga on kogu eesti maksu ja bürokraatiamasin liiiiga selgeks saanud. fuhh. aga see energia, mis meil koos tekib on jube paks(eks selles on paras annus seda naiivsust kah;))...

2. piletid teisele poole maakera. 30-märts lähen ära ja tagasi tulen 14. aprill ja tahaks loota, et mu telefon on pea kogu selle aja väljas ja läpakat ei tea kas võtan kaasa. mul on päikese ikaldus. ja sooja ikaldus.

---------------------------------------------------------------------


ja ma ei suuda magama jääda ja olen koguaeg jube väsinud. sest tavalisi asju on eniveis tarvis teha. ja siis ongi. zombie tunne.

ja lisaks on mind tabanud mingi järjekordne identiteedi ja valikute tegemise kriis - lihtsalt ei taha käega lüüa mingitele asjadele ja siis tekib tunne nagu tõmmataks vaikselt mõlemast käest vastassuundadesse.

samas arvestades seda üldist rahutut aega, kus inimesi koondatakse etc. olen ma suhteliselt kindlalt vee peal.(veel).

tahaks kuidagi, et mingeid selliseid lollakaid väikseid aega võtvaid tegevusi oleks vähem. siis jõuaks päevaga rohkem tehtud ka. hetkel on tunne nagu päev jookseks pidevalt lihtsalt eest ära.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker