esmaspäev, 16. veebruar 2009

eestlaste otsekohesus ja eelarvamused

et siis läksin mina Endla tänavale maksuametisse, sest e-deklaratsiooni millegi pärast otsustas osa minu deklareeritud kuludest(korterilaenu intressid, õppelaenu intressid, pensionikindlustus, autokool) lihtsalt arvestamata jätta.

ja kui pääsesin konsultandi juurde löögile ja rääkisin talle oma murest, siis ilma isegi minu deklaratsioonile pilku heitmata teatas ta, et.... "ma arvan, et te lihtsalt ei teeni piisavalt raha, et sellest midagi tagasi saada".

vot nii on. kui oled noor lühikese kleidiga tütarlaps, siis järelikult ei saagi sa piisavalt teenida, et midagi tagasi saada. või vähemalt arvab nii maksuametnik.

pärast lühikest veenmist ta lõpuks otsustas siiski minu deklaratsiooni süveneda ja loodan, et järgmisel minusugusel läks libedamalt:P

2 kommentaari:

Triin ütles ...

Täielik absurd. Ma loodan, et pärast su deklaratsiooniga tutvumist sai ta teada, et teenisid temast eelmisel aastal rohkem. Jah, ma olen halb inimene.

eveliin ütles ...

Vot ei tea...:)

eXTReMe Tracker