pühapäev, 18. jaanuar 2009

südametega padjapüür

viimasel ajal on nii kiire, et aeg-ajalt tekib tunne, et tahaks lihtsalt korraks maha istuda, telefoni välja lülitada ja ühe siidri juua ja mõelda, et mis siis juhtunud on. enamasti seda vaja ei ole, seda maha istumist.

aga pidevalt on kuskil kuklas mingi tunne, et ma olen midagi ära unustanud.

ja ainuke põhjus, miks ma sellele maha istumisele isegi mõtlen on see, et kui lihtsalt selle keerisega kaasa minna, siis ehk pole need kõige adekvaatsemad otsused, mis ma hoo pealt teen. aga ega ilmselt kedagi see tagant järgi analüüsimine päästnud ei ole. lihtsalt tuleb siis nii kähku nii hästi teha kui vähegi võimalik - äkki siis ühel hetkel .....




õige video.




2 kommentaari:

konn ütles ...

Eveliiiin! See oli mu aasta lõpu lemmikbänd! nii äge! Vaata ka electric feeli, ka jumala äge lugu!
Mina räägin nüüd muidugi muusikast rohkem kui videost, eksole :)

konn ütles ...

Gea olen muidu :)

eXTReMe Tracker