reede, 9. jaanuar 2009

jaanuaripäike!

lõpuks ometi on rohkem päikest ja lõpuks ometi on täiesti reaalne tunne, et ma ei ela koopas. ma ei tea, kuidas teistel inimestel on, aga minu jaoks on täielik õudus detsembrikuu ilma lumeta, sest siis on lihtsalt niiiii pime! koguaeg on pime! korraks läheb hämaraks ja siis on jälle pime. hurjuhh!

elu tuleb kohe sisse, kui päike aknast sisse paistab ja kell 3 ei olegi veel kottpeastunne.

jube põnev on. iga päev. täna käisin ühel reklaamikohtumisel, kus minu nn. proovilepaneku ülesandeks sai teha 50 000 krooniga üks täiesti reaalne ja okei kvaliteediga lühike teleklipp. et see on sis tootmise eelaarve. nagu päriselt. jah. aga see on kift idee ja tegelt on see ju tehtav. seega tuleb teha!

estravel saatis täna hommikul pakkumise 7500 eeguga tallinnast singapuri ja tagasi. no tahaks ju. nii väga tahaks! aga kevadine graafik on hetkel veel ikka niivõrd segane, et ma lihtsalt ei saa seda osta:(

miumiu.

ja aeg-ajalt käib veel mõte peast läbi, et käia facebookis, aga üldiselt tundub nüüd juba reaalne. mitte käia.

ville tuli täna hommikul välja ideega, et me peaks lõuna-prantsusmaale elama minema, sest ei tallinnas ega helsingis pole akendega vannitubasid. wellwell. tahaks näha:)

2 kommentaari:

helent ütles ...

kassa ikka korralikule eestlasele kohaselt tõmbasid kuhugi katusele päevitama?!

Ikkagi päike ju :)

maarja ütles ...

mismõttes pole ei tallinnas ega helsingis akendega vannitubasid? tuleb otsida ja kes otsib see leiab. mul küll oli vannitoas aken selles korteris kus ma vahepeal marise lähedal elasin, ausalt!

eXTReMe Tracker