laupäev, 20. september 2008

what i like about you.....

kallim läks münchenisse cinecile täna hommikul kell 7.00. eile õhtul pärast seda kui me mõlemad (mina siis Tallinnas ja tema Stockholmis) oma võtetelt koju saime ja lõpuks skaibis rääkida saime, siis olime mõlemad nii väsinud ja tujust ära, et lihtsalt näägutasime üksteise kallal ja olime vastikud. ja siis jäin diivanile magama. öösel ärkasin, sest punase pleediga oli ikka liiga külm ja üle toa hüpates jäi pilk kellal püsima, mis näitas, et kell on 00.33. meil pidi muidu kontoris pidu olema samal õhtul, kuhu enne tülitsemist ja magamist ma minna plaanisin. no nüüd igal juhul ma seda ei teinud. ja oma suures loogikas haarasin magamistoast lambateki ja läksin diivaile tagasi.

hommikul kell 7.12 ärkasin peaaegu karjudes mingist haigest õudukast, kus millegi pärast ükski asi normaalsel viisil ei toiminud, ja automaatselt helistasin villele. ööga oli kogu tüli kuskile ära kadunud ja leppisime ära.

sel nädalal üritasime oma graafikuid kuidagi ühildada ja selgus, et... minu ainuke võimalus teda enne novembrit näha on ainult siis kui..... ta minuga berliini tuleb! mille üle mul tegelt on ülihea meel, sest berliin on üks lahedamaid linnasid maailmas! jeeee:)


uudiseid on tegelt rohkem kui jalaga segada, film saab kohe läbi, mina lahkun oma praeguselt töökohalt ja hakkan vabakutseliseks, neljapäeval teen viljandis oma ARKi sõidueksamit ja kool pole mind ikka veel välja visanud!

huvitavad ajad......

;)

PS: piltidega on nii, et kui mul õnnestub nad irise või sassi fotokatest kätte saada, siis ma ka panen nad sinna üles. aga seni ajani võib proovida mind lihtsalt heidi purga juustega ettekujutada!

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker