kolmapäev, 3. september 2008

new hair, new life

teate seda naiste värki, et...

variaant 1. elus toimub mingi suur muutus ja siis on kohe selline tunne, et peab enda välimuste/ juustega midagi kohe ettevõtma.

variant 2. et tundub nagu midagi oleks õhus ja tekib vältimatu tunne, et peab juustega midagi ettevõtma ja siis hakkavadki asjad juhtuma.


mul on uus soeng. tumedam värv. ja selline tukk nagu mul kunagi olnud pole. esimene moment peeglist vaadates tundus nagu mul oleks parukas. aga mulle meeldib. hästi armas ja uus.


ja täna on meie eeeeelviimane selveri öö. mul on hea meel, et need kohekohe mööda saavad.

ja 2 päeva veel kuni kallim on siin. siis hakkavad kõik järgmised asjad selguma. kes. kus. mis. kellega. ja nii edasi. ja kui ei kliki, siis on ka kõik korras. sest selleks, et oleks hea kellegiga koos olla peabki tegelt ise suutma ka olla.

kui ma varem natuke kartsin seda kõike, siis nüüd ma arvan, et.... que sera sera. lihtsalt iseennast tundes tean, et mingiteks suurteks otsusteks ma pole valmis ja ei hakka ennast sundima ka.

2 kommentaari:

katariine rosalie ütles ...

miu, tee pilti! tahan näha!

eveliin ütles ...

pildid on teel! Pean nad sassi arvutist ära varastama lihtsalt!

eXTReMe Tracker