teisipäev, 15. juuli 2008

there is a reason why we would never become a couple.... we are just too perfect together

jube vastik on ilusa ilmaga toas passida ja tatistada ja palavikutada.

eelmisel neljabal tuli mulle külla sascha, kellega me kunagi bordoos hängisime. üliüliülitore vahva ja kõik muud mitte nii pealiskaudsed ilusad sõnad. nüüd kevadel pärast itaalias käimist olin tema juutes berliinis ka paar päeva ja meil tekkis plaan järgmisel kevadel kuu-ajane reis itta teha. rongiga moskvast pekingisse, vahepeatustega siberis ja mongoolias, kui võimalik siis sealt edasi läbi põhja-korea vladivostokki, kui viisat ei saa, siis hong kongi, kus ta sõber elab. unistusedunistused. igatahes nüüd me juba jõudsime konkreetsemate teemadeni reisi suhtes. ehk lähebki õnneks? igal juhul oli temaga ülitore ja eestisse lubas ta varsti tagasi tulla. eile õhtul lennujaamas kui pidi tadaa tegema hakkasid isegi hetkeks silmad läikima. Sascha on nagu mu vanem vend, keda mul kunagi olnud pole. ja temaga rääkida ja olla on lihtsalt nii lihtne ja tore.

eile tööl olin nagu kuu pealt kukkunud, reede öösel sain külma ja nüüd tatistan siin.

aga nüüd lähen loen schindleri nimekirja ja vaatan atonement'i.

oojaaa. keira knightley on imeilus.

eriti meeldib ta mulle coco mademoiselle'i reklaamis. ma olen ise ka coco tüdruk.




ja lõpetuseks üks teine video veel, mis mulle tohutult meeldib... ehk teab keegi kes selle režissöör on?

2 kommentaari:

tajo ütles ...

see on asa mader. režissöör siis.

Anonüümne ütles ...

ma mäletan, et tegime ühel kevadel riigiteadlaste lõpupeol käies ka plaani siberi raudteed kasutada :P

musmus

eXTReMe Tracker