pühapäev, 27. juuli 2008

c'est samedi!

esimesed märgid vanaks ja konservatiivseks saamisest - mulle meeldivad mu nädalavahetused sellistena, et ma ei võta töökõnesid vastu ja ei mõtle ennast järgmise nädala ülesannete vahele ette. eile öösel enne uinumist suutsin endale juba esmaspäevaks kukla nurgas tekitada mingi meeletu to-do listi.

kummaline on see, et mina, kes ma olen tõesti jube palju kordi folgil käinud ja see aasta ei läinud ei tunne ka mingit puudust. viimastel aastatel oli see üritus kuidagi.... mai tea. muutunud. läinud oleksin ainult liina pärast, kuid pärast natukest mõtlemist taipasin, et see on ju talle elu kõige kiirem aeg ja seega pole mul mõtet pushida.

käisin eile esimese suveetendusena romeot ja juliat tartu toomkiriku varemetes vaatamas. ja etendust läksin vaatama mõttega, et noh... see ju iseenesest kilšee j a ega sealt mingit suurt kunsti ei tule, siis..... rasmus, ursula, joost tegid ülihea rollid. juunis töötasin eesti meeste laulude peal ja kuigi see oli iseenesest väga powerit täis ja nii edasi, siis kuidagi suveetenduseks ma seda ei lugenud. nüüd ülejärgmisel nädalavahetusel lähen viinistussse keiserlikku kokka vaatama. ja samal päeval on tartus taarka esikas.... peab ennast kuidagi jagama ja mõlemale jõudma.

mis ma siis oma suvega peale olen hakanud? esimest korda elus täispikka mängufilmi tootmisjuhina ettevalmistanud. võtted hakkavad meil augusti lõpus. hulgaliselt reklaamipakkumisi tootnud. autosõitu harjutanud ja tahaks loota, et suve lõpuks on mul ka load käes. ülemere telefonikõnesid pidanud ja selle üle kordamööda masendunud ja vaimustunud. ka selle asja tulemus peaks suve lõpuks selge olema. liiga palju kordi vanalinna tänavatel varahommikuti ringi kakerdanud. jääveini ja siidrit joonud. õppinud, et vaarikarumm on puhas mürk. lugematu arv kordi tutvustanud erinevatele sponsoritele ja nõuandjatele filmi tutvustanud. rohkem kui kunagi varem kopli ja mustamäega tutvunud. hostinud saschat ja oodanud flaviat. palju raamatuid lugenud ja filme vaadanud. 5 korda ujumas käinud. prosecco avastanud. oma järgmise aasta suurt reisi planeerinud. kallistanud ja musitanud.


aga sügis tuleb seekord teistmoodi.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker