esmaspäev, 21. juuli 2008

i need assistance

njah.

ehk siis. mulle meeldib challenge. aga mulle ei meeldi kaos. ja mulle ei meeldi see, kui inimesed mugavuse pärast ei lase mul sellest kaosest korda lüüa.

kes ütles, et peab lihtne olema?


ja mis siis, kui mulle meeldib süsteem?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

palun väga vabandust, et ma kogematta siia egotripi lehele jõudsin. elu nagu filmis - maailma kõige igavamas filmis.

edu illusioonides!

eveliin ütles ...

Tere anonüümne!

eile õhtul just istusin ühe sõbraga ja rääkisin, et kirjutan oma blogisse vaid enda emotsioonide arhiveerimiseks. keegi teine peale minu enda sellest aru suure tõenäolisusega ei saa ja minu jaoks sest polegi väga lugu, sest ega ma kellegi teise kui iseenda ja mõne sõbra jaoks ei kirjutagi.

viitsimatuses enda arvamustest inimeste, juhtumiste ja elu kohta koguaeg aru anda olen ma loobunud kõiki neid pussakaid siin arutamast. ma ei vaja ühegi võõra inimese arvamust mõne endale vägagi intiimse küsimuse kohta.

ilmselt tõesti on minu elu film nõnda igav, muidu ma ju ei võtaks end aeg-ajalt kokku, et miljoni asjatoimetuse kõrvalt ka siia midagi kirja panna, et endal 5 aasta pärast naljakas neid emotsioonikapsleid avastada oleks.

kõik muu on ok, kuid argpükse ma ei salli ja alati kui ise kuskil oma arvamust avaldan julgen sinna ka oma nime alla panna. sina seda mingil põhjusel teinud pole. ja mõttetutele lahmijatele ma küll midagi põhjendama ei pea.

eXTReMe Tracker