esmaspäev, 21. juuli 2008

100 aka i love my job!

jeeshjeesh. ma mäletan, umbes nii jaanuaris, kuidas ma olin hulluks minemise äärel ja lihtsalt rääkisin iseendaga :" i love my job, i love my job, i love my job!"

wellwell. seekord päriselt. käisime täna õhtul võttekohta vaatamas. kalev spa. ja noh. ega me siis ainult vaatamisega ei piirdunud;)




parim pühaba üle pika aja!



mulle meeldib see orkuti funktsioon, et sa näed, kes sind vaadanud on. vahel on päris üllatav. ja mõtlema panev. ja tore teada, et keegi oootamatult sind ikka kuskil kuklas mõlgutab.

nädalavahetustest rääkides.... eelmisel aastal tallinna kolides arvasin, et mu überkräu ajad on läbi. kevad on olnud ülikhuul ja kräutada võib ikka veel tükk aega:P

ja üleüldiselt mõtlen, et.... kui kuskil hinges närib kahtlus, et millegiga hakkama ei saa, siis vist peaks ära ütlema?

ühe jah'iga vist müüksin ennast vabatahtlikult vangi. ma ei suuda otsustada. ja kardan otsustada. liiga keeruliseks olen ma oma elu juba teinud.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker