teisipäev, 20. mai 2008

unihiir

mai tea, mis asi see on, aga ma ei suuda hommikuti üldseeeee üles ärgata. no niiiiii raske on.

ja ma olen igast variante ka proovinud ja ei tööta, mai tea miks. vahet pole kas mul on 3 äratust või 1. kas raadio ka äratab. ma võin ka korteri peal ühe tiiru teha juba ja siis uuesti kuskile ära vajuda. kallim on mulle helistanud nüüd juba 10 päeva ja minuga telefonis rääkinud nii kaua kui ma vannitoas paljas ja dushi all peaaegu olen. ja nii... kuramus. mai saa aru, mis see on. varem sai nagu hakkama, aga... ma vihkan seda hilist ärkamist, siis jääb päev kohe automaatselt poole lühemaks ja kõik asjalikud asjad tegemata.

jagage nippe! Kuidas te hommikuti üles saate!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sama häda... ei saagi :(

Maris ütles ...

õhtul peab unerohtu sööma, siis on uni hea ja hommikuks puhanud olemine. see on ainuke asi, mis minu puhul aidanud on.

Triin ütles ...

Ma ka vahel ei saa. Nagu hiljuti. Eile katsetasin vahendit, et enne magama minekut tegelt ka ütlesin endale "Kell 6 ärgates olen ma puhanud ja energiline." Ma ei tea, kas tegelt ka töötas, aga hommikul tegin silmad lahti ja kõmm, ülesse. Katsetan veel.

eveliin ütles ...

peaks proovima seda iseendaga rääkimise varianti.

Triin ütles ...

See on kergelt hullumeelne, aga ma ei usugi, et me normaalsed oleksid.

eveliin ütles ...

mõjub see, et osta omale eriti karmi plekise häälega äratuskell ja unemask. siis puhkab paremini välja ja sellise hääle peale läheb ka karul talveuni ära.

:)

uneprobleem lahendatud.

nojah. ei saa ka eitada seda, et normaalsel ajal magama minek võib asjale kaasa aidata;)

Anonüümne ütles ...

2rka philipsi unelambiga! reklaamis uhkustab et replikeerib naturaalset p2ikesevalgust ja siis 2rkadki puhanult yles sest keha arvab et sa pead.

pole katsetanud. hakkasin j6saalis hommikuti k2ima ja et 7ks seal olla olen 6 6leval ja k6igun kyll!

eXTReMe Tracker