neljapäev, 15. mai 2008

õnn saabus minu õuele jällegi kord!

niiinii. et siis....


5 Things found in my bag/purse:

1. telefon. hõbedane. teeb vajadusel pilte ja filmib.
2. kalendermärmik. pea ei ole prügikast, milleks seda koormata jooksva infoga, mida on võimalik muul viisil talletada? lisaks on vaja ju kõik kummalised faktid ja killud üles kirjutada, kunagi võib neid veel vaja minna....
3. rahakott. sisaldab rohkem prügi, kui muud.
4. ipod. minu lahutamatu kaaslane ja sõber.
5. viimane vanity fair. kummalisel kombel lõpetan vana numbri lugemise alati just päeval enne uue postkasti potsatamist:)


5 Favorite Things in my Room... või siis mu poolest korteris?

1. mulle meeldib mu tahvlisein. seal on ka selline... oluline päevakorras olev kirjas.
2. läpakas. kõikkõikkõik. kirjeldamatult oluline asi.
3. voodi. mul on täiesti raudpoltkindlalt maailma kõige parem voodi, kus on palju häid patju ja lambavilla tekk ja... rääkimata headest mälestustest. minu unistuste magamistoas on ainult üks väga suur ja hea voodi.
4. kuldne kolmnurk - riidekapp, pesumasin, triikraud. mul on ikka raskel kujul arenenud see riidenõrkus.
5. rõdu. kui see veel sisustatud ka saab.... ooooohh... imeline! mulle meeldib neid uuemaailma katuseid vaadata. ja muidugi lennukeid ka!


5 Things I've Always Wanted to Do:

1. maailma päästa
2. õnnelik olla
3. kellegi naiseks saada/ emaks saada
4. ümbermaailmareisi teha!
5. palju raamatuid lugeda

5 Things I'm Currently Into

1. autoga sõitma õppimine!:D usun, et ühel päeval saab minust ka c-kategooria juhiloa omanik;)
2. ise kodus süüa tegemine! tõin itaaliast väga palju söögi asju.... muidugi aeg ja ideed mängivad ka väga olulist rolli
3. ideede korjamine ja üles kirjutamine. mul on ikka tõsine plaan ühel päeval selle maailma muutmisega pihta hakata;)
4. õmblemine! edeneb aeglaselt, aga järjekindlalt. see on juba mu vana armastus. räägitakse küll, et vana suppi üles ei soendata, aga mul on see hästi läinud!
5. kodu sisustamine. Okeeeiokeeei, kõik võivad öelda, et tegelt on ta juba enam-vähem valmis. aga nipet näpet ikka on - rõdule riidul, vannituppa riiul, koridori kapiuksed, magamistuppa lamp, pliidi kohal olevale seinale riiul ja mingi kate(pleksiklaasist ntks?).... no ja nii ongi;)

ja 5 asja selle inimese kohta, kes mulle selle asja saatis... minu itaalia armastus:

1. kõige ilusamate lokkis juustega inglike, kellega ma kunagi kohtunud olen! ausõna!
2. kõige dramaatilisemate ideedega - tema elus on ainult 2 äärmust, kas jalad maas või siis hoopis ühes teises dimensioonis:)
3. selle tüdrukuga koos tegin ma oma elu parima reisi - ja me teeme neid veel!
4. tegutseb ainult sisetunde ajel. reaalsed faktid omavad õige vähe tähtsust.
5. teeb parimat tiramisut!

Vot tak!

Ja palun siis marisel, laural ja allanil kõik see sama nali kirja panna!

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker