laupäev, 23. mai 2009

twitter?!?

kallid sõbrad. oskab mulle keegi seletada mis täpselt selle twitteri point on? nuhkisin oma peika eelmise naise järele ja leidsin, et tal on twitteri account. siis tuli meelde, et laura saatis mulle ka kunagi twitteri kutse vms. ma siis liitusin ka. kui nüüd ainult arusaaks, et mille poolest see facebookist ja blogist parem on???


ma siin viimasel ajal 
aint koguaeg sahmerdan ringi ja ajan kooliga seonduvaid asju põhiliselt ja lõpetan veel lõpetamata töid.

meil oli armsamaga nn. hüvastijätu õhtusöök. väga armas oli. me nüüd näeme järgmine kord üksteist juulis, kui ta mulle külla tuleb. kui tuleb. naljakalt on kõik asjad pilla palla ja täpseid plaane ei tea, mis sügisel tuleb. aga põnev ka. ja see, et ma õige pea jalga lasen on kuidagi kõik pinged mu elus ära lahendanud. sest nii lihtsalt on. tuleb, mis tuleb. aga 2. juuni varahommikul istun ma lennuki peale.
:)


eXTReMe Tracker