pühapäev, 31. mai 2009

miumau

et siis ongi nagu üks päev põhimõtteliselt jäänud. emmele ja issile ütlesin juba tsautsau. sämile, jänksile ralfile ka. sõidan nüüd tallinna ja proovin kohvri pakkimisega hakkama saada - ilmselt peaks siis kõige õhemad riided kaasa võtma? naljakas on minna. ma pole kunagi hispaanias käinud. ma ei tunne mitte ühtegi nendest inimestest, kelle juurde ma lähen ja kellega elama hakkan. mul pole aimugi, milline mu reaalne suvine tunniplaan välja näeb. ja pikema ajalst plaani pole ollagi. aga tundub, et ma teen õiget asja. 


mu venna koos oma tsikiga ostsid juba piletid ära, et külla tulla. ville on ka endale bronninud nädala juulis mu koolitöö kõrvalt. andaluusia tundub ülipõneva paigana, kuid enamik meie nädalavahetusi on vist broneeritud, ntx. 19-20. oleme granada filmifestivalil, nädalavahetus enne ja pärast seda on seminarid..... jeesh.

aga olgu tänatud filmisihtasutus ja eesti mediadesk, kes mu üritust toetanud on. vaatame veel, mis kulka, ÜEKN ja EAS sellest kõigest arvavad.

on ülimalt tõenäoline, et järgmisel korral kirjutan ma rondast. ja teisiba hommikul alates 6.40st vastan oma tavanril ainult smsidele. kuni 5da septembrini:)


Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker