laupäev, 2. mai 2009

tartu-tallinn

tartus on viimasel ajal kuidagi eriti mõnus. lihtsalt kuidagi mõnusam kui tallinnas. ma ei teagi miks. aeg käib aeglasemalt? käisin neljaba oma osakonna vilistlaste vastuvõtul ja olin peaaaegu et ainuke, kes ei olnud korrektselt riides. aga oli tore. volbri magasin mõnusal kombel hoopis peaaegu maha:P


nüüd lähen tallinna, et pakkida kohver ja homme lennata budapesti. pole seal kunagi käinud, aga nii palju kui netist uurisin tundus väga huvitava linnana, tekkis isegi üsna kindel tunne, et see võib mulle meeldida... mis seal ikka spekuleerida, homme õhtul kõlgutan juba doonau ääres jalgu.

kindlaks on ka see saanud, et ma 2. juunil malagasse ja sealt edasi rondasse sõidan. elu on imeline. tundub vist juba üsna klišeesena, kuid mul on jälle tunne nagu viiks just see kogemus mind kuskile hoopis uutele jahimaadele. ja koguaeg on jube põnev:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

miks mitte:)

eXTReMe Tracker