teisipäev, 19. veebruar 2008

mulle meeldivad põhjamaad

viimane wrap oli neljaba öö vastu reedet kolme paiku. pärast seda reede hommikul nutt ja hala kui kallim shnellis asju pakkis. siis pidu, mille käigus ma ei tea miks bon-boni sattusin, paabulinnusabaga lehviku sain, ülemäära kiita sain ja üle pika aja ka tantsisin... hommik selle kräsupeaga, kellest ma kunagi loobuda ei tahaks, jagaks temaga nii musta kui valget pesu. siis artur ja plaan nn. mustus endast välja pesta, sest film nüüd läbi. vahepeale und. siis saunakas ja kraaklevad napsitrallid. edasi öö kõige ulmelisemas punaste kangastega kaetud seinte ja hiigel suurte maskidega korteris, kus juua sai ainult rauast jalgadega pitsidest, suitsetada sain evelin samueli brasiiliast tellitavaid kaneeli-nelgi-loorberi lõhnalisi imelikke suitse ja päris absint tegi põrandal põlemisega special effectse. järgmisel päeval sahmimine ja koju sõit sebe bussis, kus on wifi! kodus veel saunsaunsaun ja lihtsalt olek. täna otsadkokku-uued algused päev. sain kõige uskumatuma tööpakkumise ja koolist ei taheta mind ka välja visata, autokooli regasin end ka ära...pärast sebimise lõppu jõudsin mari pool õhtusöögil käia. menüüs oli panga kala ja kaste ja salat. ma tahan saada selliseks abielunaiseks nagu mari. tõesti ilus. no ja nüüd ma peaks pakkima, et homme pärastlõunal stockholmi sõita, aga selle asemel uputasin ma oma vannitoa põranda ära, loopisin asjad veel rohkem laiali, rääkisin kallimaga telefonis pea 2 tundi juttu.

oehh.

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker