teisipäev, 26. veebruar 2008

(üles)tähendused

eeeeeee...

stockholm on üks kummaline linn. samas andy warholi näitus on alati vaatamist väärt. ja alvar aalto kaa. aga üldiselt oleks ma võinud olla ükskõik millises teiseski linnas ja erilist vahet poleks tunda andnud, sest tegelesin raamatute ja ajalehtede lugemisega.... enamiku ajast. siis teise suure osa ajast tegime süüa. ja käisime poes. vaatasime filme. magasime. nagu kuskil akvaariumis. või vaakummaailmas, mida pole olemas. pühapäeval nutsime pea pool päeva vahetuste ja vaheaegadega. õppisime ja õpetasime, kuidas kõikides erinevates keeltes "ma armastan sind" öelda. rääkisime hüvastijätu juttu. kuid nii pea kui ma esmaba tallinna jõudsin ja teatasin, et ma elusalt kohal olen jõudis jutt selleni, et ma peaks uuesti minema.

täna on teisipäev.

ja täna ma juba tunnen, et... puudu on midagi. või midagi on valesti.

lisaks oma üluagaruses ahnitsesin omale uue töö alates 4. märtsist. oh well. vähemalt raha tuleb.aprillis on itaala veel plaanis. pärast seda peaks olema "klassi" piloot. ja siis vist venkud. no ja siis on juba juuli lõpp. oh seda õudust. ja kui mul siis ikka veel peaks tahtmist olema tööd teha... mai tea. siis olen ma ametlikult hull.

selle aasta projekt on veel autojuhi load. ja reis teisele mandrile.

aga minu viimase 3 kuu suurt armastust saab kõige esialgsemal kujul näha siin.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

siin ka
http://www.youtube.com/watch?v=kfxn5zIJ3YM

eXTReMe Tracker