reede, 1. veebruar 2008

kas...

... ma olen surnud?



ei ole.

mm.

ma lihtsalt ikka veel teen seda filmi. aga varsti saab see läbi ja siis olen ma jälle see sama tavaline evelin, kes varem. võtan sõprade telefonikõnesid vastu ja loen raamatuid ja käin õues pidusemas ja....

mõned asjad ikka on muutunud ka. 2 jube olulist inimest on eluu juurde imbunud. aga see on juba keerulisem lugu.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma nägin sind täna öösel unes. tähendab ma nägin täna öösel unes, et sind ei olnud, sest sa olid itaaliasse ära sõitnud ja sind ei olnud ja rohkem ma ei mäleta...

Laura ütles ...

ma tahaks ka tallinnasse tulla ja sind näha ja kuulata jutte su uute inimeste kohta.

chren ütles ...

ma n2gin ka sind unes t2na. sa olid veidi jaapanlase moodi ja olime koos Brightonis. hah. pai!

eXTReMe Tracker