esmaspäev, 31. detsember 2007

...mustikakarva ööd...

elu on kiirem kui concorde. vähemalt tunne on küll selline. ja teinud olen ma tööd, tööd ja veel kor väga palju tööd. aga üldse mitte emotsioonitult, ikka sellise kirega, et vahel hakkab endal halb ja õudne.

mulle meeldib see meie kooslus seal platsil. hakkab kodunema ja kodustuma. me oleme kõik selle ühe sama kaka sees.... kuid... ilmutusest saadetud pilt... on ilmeilus.


filmigrupi jõulupidu oli ka ebareaalne, olin ööl enne seda tunnikese vanalinna täiskasvanute gümnaasiumi aknalaual tukkunud, aga muidu jooksnud nagu elektrijänes. pidu oli meil XL stuudios, tallinna lähedal kiilis. see on üks tohutu suur fotostuudio valgete ümarate seintega, kuid väidetavalt ja volvo oma reklaame käib tegemas. pidu oli imehea ja tore ja naljakas. mida ikka oodata inimestelt, kes on 3 nädalat enamvähem 24/7 tööd rabanud ja kehvasti süüa saanud. pärast 3 karini tehtud rummikoolat olin ma kutupiilu.

jõuludeks läksin koju. ja tartus oli isegi lund. ainult põhja-eestis ja soomes oli millegi pärast täiesti lumetus.

ja siis ootamatult nagu jõul oli tulnud oli ta läbi kah ja juba oli tarvis tapal käia ja piiri vaadata ja uuesti tapal käia ja asju teha ja koosolekutada... miroo näitus mahtus ka suure surmaga sinna vahele ära, väike kräu kodus ka ja veinitamised ville ja marisega.... eile õhtune wong kar wai film sõpruses oli väga rilääääks ja imeilusa kaameratööga, naiivne ja armas, kuid voolas kuidagi mööda külgi maha ja ei suutnud südamesse pugeda.

elu on kummaline. kestatus ja kestendus.

eelmisel aastal tegin aasta edetabelid.... viskan siis sama sketsi järgi ühe siia ka:

tadaaa..... aasta 2007 tegid minu jaoks.....

suurim prohmakas - julien lejeune
suurim kordaminek - BA lõpetamine
parim eesti tutvus - karinnnn martinsonnn
parim muu tutvus - jouni
halvim eesti tutvus - hmmm... kooli 4 elanikud?
halvim muu tutvus - ungarlane nimega jaki
lemmik telefonikõne - 5. juuni pikk itaalia nr ja vastab flavia:) kes on minut tagasi pescarasse jõudnud/ aga ka liina kõnedest ei saa kuidagi üle. ja hommikustest üliausatest SMSidest.
aasta lause - eveliiina, look-look i'm only wearing segolene royal's picture!
aasta lollim küsimus - do you want coffee?
lemmikvoodikaaslane - flavia, liina, lambavilla tekk, ibook, ipod, nokia, üks veel
lemmikfilm - babel/4 months, 3 weeks, 2 days/das leben der anderen/
lemmikraamat - vana viha
suurim ettevõtmine - MAsse astumine
suurim rõõm - kodu ost
suurimad pisarad - oktoobri teisel nädalal
lemmik colocation - massimo ja greg. nende vastu ei saa keegi.
suurim üllataja - mari-helen minu hiina keele klassist. juba iseloomult sellline üllatusmuna.
kõige khuulim koht - pariiis!
kõige khuulim hommik - hommik marseille'sse jõudes. maagiline lihtsalt.
kõige halvem hommik - viimane hommik pariisis. hall, vihmane, kurb.
kõige khuulim kink - emmeissi kingitud terrassiparkett, priceless!
parim kohvikaaslane - piibe.
kõige valem otsus - etv24
kõige õigem otsus - kodu ost/detsembrikuumuse filmi peale tööle tulek
kõige kummalisem hommik - hommik pärast laia tänava võtteid, kus pärast 26 hst ülal olekut tuleb hommikusöögiks veini juua
kõige parem teatrietendus - GEP
aasta riietusese - mustad püksid - igas pikkuses ja variandis on nad mul kapis olemas
lõhn - chanel chance/coco mademoiselle
unenäolisim öö - päev enne prantsusmaalt lahkumist, igas hetkes nii valus ja ebareaalne ja ilus.
õudusunenäolisim öö - 1. evelin ja katrin monacost teel juan le pini vahepeatustega nizzas, cannes, antibes. 2. meie esimesel võttenädalal 3. võttepäev, mis kestis(kaamera töö) 22 h võttekohaks tehnika tänava raudteekooli võimla. siis oli küll tunne, et see ei lõppe kunagi.
kreisim tegu - 5 kuud blondi pead

see aasta oli hullumeelne. olen kaugemal kui kunagi varem ja vist isegi õnnelikum kui varem.

:)

3 kommentaari:

katariine rosalie ütles ...

tahaks kunagi päriselt ka monacos ära käia. nii, et ei roni mäe otsa, ei joo ennast täis ja siis tagasi nizzasse ei hääleta.

Anonüümne ütles ...

2008 aastakokkuvõttes kavatsen ma olla igas kategoorias võidukas.. v a need pahad kohad : )

el kiwi ütles ...

oeh, ma olen sulle saatnud emaile, smse keset ööd, teinud kõik, mis võimalik, et saada su postiaadressi, aga blogikommentaari pole veel jätnud. PALUN saada mulle oma postiaadress juba sel aastal :-D

eXTReMe Tracker