reede, 1. jaanuar 2010

my new year resolution is no resolutions

Head uut aastat!


Ma alustasin blogi pidamist aastal 2003. Nüüd on mul tunne, et see on ennast täielikult ammendanud ja mind pigem ahistab mõte, et ma peaksin aeg ajalt siia mingid read viskama.

Alates 2003st on niiiniii palju muutunud, et see on täiesti uskumatu, aga kindlasti olen ma hetkel õnnelikum kui siis ja tundub, et mida vanemaks ma saan seda põnevamaks läheb. Seda keerulisemaks ka muidugist!;)

Seega - aitähh lugejatele, kommenteerijatele, peegeldajatele, kritiseerijatele, toetajatele, sõpradele ja võõrastele, emale ja isale, kallimatele, suvalistele tänaval kohatud inimestele, kes panid mingid asjad juhtuma, kõikidele raamatute, muusika ja filmide autoritele, kes mind on inspireerinud, õpetajatele, ülikoolidele, mustfilmile, töökaaslastele, videviku 29 maja elanikele, calle jerez, camden roadi ja rue docteur albert barraudi korterikaaslastele - ilma teieta poleks ma kindlasti see, kes ma hetkel olen.

Eesriie langeb ja edasine läheb ilmselt kirja ainult minu enda ajukäärude vahele.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

unmöglichkeit!
jäta ikka väike taganemistee.
aga no mu juures saad ikka oma ajukäärude vahel olevad terad suu kaudu välja lasta :)

Anonüümne ütles ...

Truly, this became indeed beneficial to myself. I am just an innovative new blogger. Thanks so much!

eXTReMe Tracker