kolmapäev, 29. juuli 2009

hola!

mulle surutakse siin igapäev sellistes massiiivsetes hulkades infot pähe, et ma mitte kuidagi ei jõuaks ka kõige parema tahtmise juures siia midagi kirja panna:


1. ma söön gaspatšot umbes vähemalt korra päevas. parimatel päevadel 3 korda. eriti hea on see jääkuubikutega.

2. üle kahe nädala tagasi hammustas mind ämblik ja kuna ilmselgelt olin ma sellele allergiline, siis tekkis sinna umbes 2- eurose suurune mull. nädala pärast läks mull katki, aga haav ei paranenud. pärast basseinis ligunemist hakkas ta lõpuks paranema. jala sees on auk. päris tõsiselt kohe.

3. me vaatame siin umbes 2.5 uut filmi nädalas. suur osa nendest pole veel välja tulnud. augustis olen sunnitud lars von trieri uut filmi "antichrist" vaatama. põen juba ette.

4. eelmise nädala lõpus pandi põhitänavate kohale katted, sest päeval on päike lihtsalt tappev.

5. päeval on tavalisel umbes 40 kraadi. öösel kuskil 25 kandis.

6. mul on hispaania keele sõnaraamat. kuna hispaanlased(eriti andalusiialased) inglise keelt sõnagi ei räägi kasutan seda iga päev.

7. minu keskmine hinne on 9,63. mul pole kunagi nii head hinded olnud.

8. mul on tekkinud väike koduigatsus. siis kui kuumus üleviskab. samas on tekkinud ka naljakas grupitunne - oleme nagu maailmast ära lõigatud ja kummalisse keskaegsesse linna elama pandud.

9. suve jook on tinto de verano. ehk siis punane vein pooleks gaseeritud vee ja sidruniga.

10. kella 14-17 vahel kõnnivad tänavatel ainult turistid. kõik normaalsed inimesed on kuskil varjus.

vot. tak. reedel pärast meelelahutus õiguse eksamit tuleb ehk isegi vol. 2 sellele, mis ma praegu kirja panin.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ootan vol 2-e ja vol 3-e ja nelja ja viit ja sadat :)
mõtlen sulle ja veeren endiselt mööda Eestit nagu kiirel suvel ikka ja varsti Leigo ja siis ongi sügis ja siis unetud ööd :)

eXTReMe Tracker