pühapäev, 5. aprill 2009

pühapäeval kontoris

viimasel ajal on mind vihastanud kõige enam kõik need inimesed, kes hakkavad mulle ajama mingit nädalavahetuse ja tööpäeva lõpu juttu. ok, saan aru, et mitte igaüks pole selline hull nagu mina, kes töötab 24/7, aga kui tegu on ikkagi asutusega, kelle jaoks me mingit klippi teeme, siis enne esmaspäevast võtet oleks ikkagi tarvis kõik asjad ära otsustada enne kui kontorist reedel 16.55 välja jalutada. tegu on ju ikkagi nende endi hüvanguks tehtava asjaga. mitte me ei pusi asju enda jaoks.

lisaks õnnestus mul homseks korraga 2 võtet orgunnida. õnneks pole kumbki neist liiga keeruline ning teisipäevane võte lõppeb paratamatult hiljemalt kell 17.00 kuna näitleja peab olema etendusel kell 18.00. mulle meeldivad sellised paratamatused - see tähendab, et võte peab saama tehtud. nüüd tegelengi valguse ja kaamera ja inimeste jagamisega nende võtete vahel. kreissiii...

aga kolmaba vara hommikul sõidan villega nizzasse.akusid laadima ja tulevikust rääkima. see on siis esimene kord kui me koos saame olla ja kumbki meist ei pea samal ajal tööd tegema.

õues võtab kevad täie rauaga viimast - weather.com ütleb, et nizzas on 17 kraadi sooja:)

1 kommentaar:

helent ütles ...

ma elasin üks öösel umbes sama viha läbi, et nädalavahetus ja nii....samas, tihtipeale mõtlen, aga et kui ma hakkan nii elama?!

olen ise tervem äkki ja kah inimene....ja siis jään magama ja siis ärkan ja rapsin samamoodi :)

eXTReMe Tracker