kolmapäev, 11. juuni 2008

all I need is.... time?

mul on jube järsku mingi hull väsimus tulnud. Selline, et õlapealsed on koguaeg valusad. Hommikul ärkamine on valuline. Mõtted silkavad ringi ja keskendumisega on raskusi. Emotsioonid jooksevad ka seinast seina. Rahutus istub kuskil luudes samas.

Varsti tuleb sünnipäev, aga tunnet nagu juuni oleks käes ei ole. See aasta on esimene 15 aasta jooksul, kui mul ei tulnudki suve algus kooliaasta lõpuga.

Maris ja Omar tuvastasid, et ma olen töönarkomaan. Olen seda nüüd enda sees loksutanud ja analüüsinud ja olen jah. Aga ma ei leia ka, et see kohutavkohutav oleks. ma armastan seda, mida ma teen, niiiniii väga, et ma ei oskaksi muudmoodi oma tööd teha. Ma pole kunagi millessegi leigelt suhtuda osanud. Eile õhtul Martiinaga Toompeal jalutades nentisime mõlemad, et.... tunne on nagu inimesi kaoks enda ümbert koguaeg. Aga sel puhul ma lihtsalt mõtlen, et järelikult me ei olnudki nii olulised üksteise jaoks, muidu oleks ta ju alles. Ma ei ütle, et inimesed peaksid minu järgi jooksma, kuid mul oleks ülihea meel, kui sellest lihtsalt arusaadaks, et tuleb ette perioode, kus kogu mu elu on kuskil müstilisel võtteplatsil ööl ja päeval ja nii lihtsalt on. See ei tähenda, et mu ülejäänud elu mulle vähem oluline oleks. Üldse mitte, ma armastan oma kalleid ikka sama palju kui varem, kuid nüüd lihtsalt on mõned perioodid social life'i rikkamad kui teised.

suvi tuleb töine. töine ja tallinnane. ma puhkasin kevadel juba kuu aega ja näpud endal ka sügelevad, et saaks aga asju teha. Ja pealegi..... reisiplaane on nii palju, et peaks ikka hunniku raha teenima selleks, et need teoks saaks!

ainuke õudne tujurikkuja on see, et ma käisin esmaspäeva hommikul hambaarsti juures, kes mulle tuimestussüsti tegi ja pärast seda arutult mu suus rapsima hakkas. Mina muidugi ei tundnud midagi. Ka süst oli tehtud nii hästi, et ma ei tundnud pool päeva isegi oma kõrva. Igatahes. täna on juba neljapäeva hommik ja ikka veel on mu parem alumine lõualuu ülivalus ja ärapaistetanud. ja ta ainult vahetas täidist!


aga.... tahaks midagi lugeda. hetkel kodus olevad raamatud olen kõik läbilugenud ja erialast loen nagunii koguaeg, aga... midagi eriti spetsi ilukirjanduslikku tahaks lugeda....

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker