teisipäev, 23. oktoober 2007

wo xuexi hanyu

jees. justnimelt. kell 6 hommikul.

sest eile ma lihtsalt ei jaksanud pärast 16 tunnist ringi jooksmist ja otsisin omale kõiki võimalikke asendustegevusi alates pesupesust kuni kõikide tuttavate ja mitte tuttavate msnis kiusamiseni. ja siis nüüd magasin neli tundi ja õpin. kell 10.15 on mei suur töö hiina keeles. grammatika peale. esimene töö ainult sinogrammidega. ainult. kui pinyinis ma midagigi jagan ja mõned laused moodustada suudan, siis märkide lugemine ja joonistamine ja arusaamine on küll... hiina keel.


eile meil kadus filmil location manager ära. minu boss teatas, et isiklikel põhjustel ta enam ei saa. järsku. kuu aja pärast läheb film võttesse. jah. päev otsa paanikat ja nüüd mul on uus boss. tiiu. tiiu oli eile nii särtsu täis, et tahtis minuga tänaseks teha plaane, et me pool päeva pläkutame ja lepime kokku ja siis ülejäänud pool lippame mööda linna ringi ja korraldame. ma pidin ta indu jahutama ja leppisime kokku kella 12 peale. seega migratsioonideantopoloogia aine lasen ma täna üle. ja tõlketeooria ka.

eile hommikul läksin unise peaga kööki ja jäin kohvitass käes rõduuksest välja vaatama - katused olid valged! ma täiesti avastan uuesti eesti sügist ja talve! aasta lõunas pani ikka kõiki selliseid asju unustama. hommikuti tuleb suust auru. kinnud peavad käes olema... jajaaa...

täna on minu eeeeeeelviimane etv24. öövahetus. kella 7st 5ni hommikul. siis pärast seda kell 10 on jälle hiina keel. ja neljaba on viimane etv24. raske on nii, 2 töökoha ja kooli ja trenniga. trenni polegi plaanis enne reedet uuesti. naljakas on, aga mul pole üldse kurb etvst lahkumise üle. pigem on see nagu mingi koorem, millest tahaks lihtsalt lahti saada. nii palju asju on koguaeg teha, et ei taha üldse selle peale mõelda.

tegime katsiga diili jõuludeks 5 kg alla võtta mõlemad. alustuseks ostsin endale kaalu. kaal on ilus. siis kaalusin ennast. see juhtus juba... paar nädalat tagasi. kaal näitas 58 kg. naljakas, mõtlesin ma, kuidas see võimalik on ja kõik riided lähevad ikkagi selga. noh. siis hakkasin korralikult trennis ka käima. söömist pole küll reguleerind. aga täna näitab kaal juba 56.5. näed. ja jõuludeni on veel 2 kuud aega!


booo.

üldse ei viitsi õppida seda hiina keelt. aga ega ta vist muidu selgeks ei saa. lõpetuseks pilt flaviast eestis.


absolutely adorable:)

Kommentaare ei ole:

eXTReMe Tracker